Üdv. vásárláshoz jelentkezzen be!

Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan rendelhetek?
A rendelés leadásának legegyszerűbb módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. Lehetőség van telefonon (+36 1 401-0808) vagy e-mailben () is leadni rendelést.

2. Lehet telefonon rendelni?
Igen a +36 1 401-0808-as telefonszámon. Ha a rendelés során megadja e-mail címét, akkor kérésére regisztráljuk a rendszerben, így kaphat email értesítéseket.

3. Hol és hogyan regisztrálhatok?
A Webáruház bármely oldalán a bal felső Belépés/Regisztráció menüben található Felhasználói regisztráció feliratra kattintva lehet regisztrálni. Név, felhasználói név, e-mail cím és jelszó megadását követően a regisztráció sikerességéről e-mail értesítést küldünk, a küldött e-mail segítségével érvényesítheti regisztrációját.

4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?
A Rendelés és szállítás menüpont alatt tájékozódhat a rendelés folyamatáról.

5. Hogyan vehetem át a rendelésem?
- Személyes átvétel: a weboldal Kapcsolat menü alatt található Személyes áruátvétel feliratra kattintva részletes információt kap a személyes átvételi lehetőségeiről.
- Házhozszállítás: futárszolgálat segítségével, utánvéttel, vagy előre utalással.

6. Hogyan fizethetek?
- Készpénzzel: a termék készhez vételekor (személyes átvétel / szállítási - futárszolgálat - kézbesítéskor).
- Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően szállítjuk a termékeket, vagy vehető át az áru személyesen.

7. Bankkártyával fizethetek?
Nem, csak készpénzzel, vagy banki utalással lehet fizetni.

8. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után egy e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozás után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

9. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?
A rendeléseket munkaidőben dolgozzuk fel, ezért előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül leadott rendeléseket csak a következő munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszerű ellenőrizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Érdeklődjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36 1 401-0808.

10. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévő termékek átvehetők a Kapcsolat menüpont - Személyes áruátvétel  alatt megadott helyek valamelyikén. Raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén, általában 5 munkanapon belül futárszolgálat szállítja ki. Raktárkészleten nem elérhető tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

11. Van-e lehetőség hitelre vásárolni?
Nincs lehetőség.

12. Utalványt is elfogadnak?
Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

13. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?
A rendelés leadását követően vagy:
- hívja a központi számunkat: +36 1 401-0808 és kérje a rendelésének módosítását.
- E-mailben jelezze módosítási szándékát
- Visszaigazolt rendelés esetén a szállítást megelőző munkanap 12 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.

14. Hol tudom az adataimat megtekinteni?
Bejelentkezés után az Adataim módosítása menüpont alatt.

15. Hogyan tudom az adataimat módosítani?
Az adatok módosítására bejelentkezés után az Adataim módosítása menüpont alatt van lehetőség.

16. Hol találom a nyitott rendeléseimet?
Bejelentkezés után a Rendelések menüpont alatt.

17. Hogy működik a kereső?
A keresés mezőbe írja be a keresendő szót, vagy kifejezést és nyomja meg az Enter billentyűt.

18. Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogomat?
A legkésőbb termék átvételétől. (Részletesen a Vásárlástól való elállás menüpont alatt.)

19. Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon belül élhet elállási jogával. (Részletesen a Vásárlástól való elállás menüpont alatt).

20. Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?
Igen van. Ilyen termékek az táplálék-kiegészítők, vitaminok köre. Ezekre felbontás után az elállási jog nem vonatkozik. Bővebb információ megtalálható a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán.

21. Hol találok információt az elállási jogról?
Fentebb a 18. 19. pontban, az Általános szerződési feltételek oldalon, a Vásárlástól való elállás oldalon, illetve a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán.

Elérhetőségeink

  • Tel.: +36 1 401-0808
  • Fax: +36 1 401-0806
  • Kapcsolat

Bejelentkezés

Felhasználói regisztráció

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Bővebb információ...